Vilniaus Karoliniškių gimnazija

„Įtraukusis ugdymas ir universalus dizainas švietime“ – mokomieji pažintiniai vizitai į Lietuvoje veikiančias įstaigas“

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis

Programą įgyventina Europos socialinio fondo agentūra

Gegužės 15 ir 16 dienomis psichologės G. Bugelytė ir L. Vitkė, mokytoja V. Grigaitienė bei mokinio padėjėja S. Meižienė dalyvavo mokomuosiuose pažintiniuose vizituose Lietuvoje. Vizitų tikslas – susipažinti su įtraukiojo ugdymo ir universalaus dizaino principais grįstomis ugdymo praktikomis.

Pirmąją dieną buvo aplankytas Vilniaus regioninis ugdymo centras „Šilas“ bei individualių mokymosi poreikių centras „Upės teka“. Vizito metu dalyvės gilinosi į ugdymo turinio, metodų, priemonių ir aplinkos pritaikymo bei individualizuotų programų ir pagalbos planų rengimo praktiką. Centre „Upės teka“ jos taip pat susipažino su sensorinių erdvių veikimo principais bei jų panaudojimo galimybėmis.

Antrąją dieną lankytasi Kauno Prano Daunio ugdymo centre, kur domėtasi įtraukiojo ugdymo sėkmės prielaidomis – priemonėmis ir metodais, taikomais pagal atviros klasės principą. Taip pat stebėta inovatyvių mokymo modelių taikymo praktika Užliedžių mokykloje–daugiafunkciniame centre.

Šie mokomieji vizitai reikšmingai prisidėjo prie mokyklos bendruomenės kompetencijų stiprinimo įtraukiojo ugdymo srityje.

#tūkstantmečiomokyklos #tūmprograma#

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas